Roboty na Wydziale Elektrycznym

„Odkrywca jest w każdym z nas – warsztaty z projektowania, budowania i programowania robotów”

Nr projektu: POWR.03.01.00-00-T239/18

Realizowanego w ramach
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020


§1
Postanowienia ogólne

  1. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  2. Projekt jest realizowany od dnia 15 listopada 2018 roku do dnia 15 grudnia 2020 roku.
  3. Celem Projektu jest inicjacja procesów twórczych poprzez stymulację intelektualną uczestników. Zachęta uczestników do intelektualnego rozwoju uczestników zainspiruje do twórczego myślenia, rozwijania zainteresowań, pasji w dziedzinie techniki, propagowania kultury innowacyjności. Projekt służy rozwijaniu kompetencji u uczestników poprzez: akwizycję społeczną i zawodową, poszerzanie wiedzy ogólnej i specjalistycznej oraz rozwój zainteresowań, pobudzenie aktywności edukacyjnej i kulturalnej, zapobieganie społecznemu wykluczeniu korzystając z najnowszych technologii.

§2
Słownik pojęć

Wyjaśnienie pojęć użytych w niniejszym regulaminie:

  1. Beneficjent (PCz) – Politechnika Częstochowska w Częstochowie.
  2. Projekt – „Odkrywca jest w każdym z nas – warsztaty z projektowania, budowania i programowania robotów", nr POWR.03.01.00-00-T239/18, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, Oś III: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
  3. Kierownik Projektu – osoba zarządzająca Projektem.
  4. Zastępca Kierownika Projektu – osoba wspierająca działania Kierownika Projektu oraz zarządzająca Projektem podczas nieobecności Kierownika Projektu.
  5. Komisja Rekrutacyjna – komisja powołana w celu przeprowadzenia kwalifikacji uczestników/czek do Projektu.
  6. Kandydat/ka – uczeń/uczennica deklarujący/a chęć przystąpienia do Projektu.
  7. Uczestnik/czka Projektu – osoba spełniająca wszystkie kryteria udziału w Projekcie i zakwalifikowana do udziału w nim.
  8. Szkoła – szkoły ponadpodstawowe z terenu całej Polski.
  9. Opiekun grupy – wydelegowany przez Szkołę czynny i posiadający uprawnienia pedagogiczne nauczyciel, który pełni zadania określone Regulaminem Projektu.
  10. Godzina dydaktyczna – jednostka zajęciowa równa 45 minutom zegarowym.
  11. Biuro Projektu – wyodrębnione w strukturze Politechniki Częstochowskiej miejsce pracy zespołu pracowników realizujących Projekt pn. „Odkrywca jest w każdym z nas – warsztaty z projektowania, budowania i programowania robotów”.
  12. EFS – Europejski Fundusz Społeczny.
  13. Strona internetowa Projektu – www.roboty.el.pcz.pl.
  14. Adres email projektu – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  15. Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady rekrutacji i udziału w Projekcie.

§3
Warunki uczestnictwa w Projekcie

  1. Projekt skierowany jest do 240 uczniów uczęszczających do szkół ponadpodstawowych.
  2. Projekt jest realizowany jest w porozumieniu ze szkołami Uczestników. Rekrutacja odbywa się w porozumieniu ze szkołami Uczestników.
  3. Warunkiem uczestnictwa w Projekcie jest spełnienie kryteriów formalnych.
  4. O przystąpienie do Projektu mogą ubiegać się wszyscy uczniowie zgodnie z zasadami równości szans bez względu na płeć, niepełnosprawność, miejsce zamieszkania, kolor skóry, wyznanie itp.
  5. Przystąpienie ucznia/uczennicy do Projektu ma charakter dobrowolny i nieodpłatny.
  6. Kandydat/ka deklaruje wolę uczestnictwa w Projekcie składając: wypełniony formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 1b), który jest podpisany przez rodzica/opiekuna prawnego ucznia/uczennicy. Podpis rodzica/opiekuna prawnego na formularzu rekrutacyjnym jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody rodzica/ opiekuna prawnego Kandydata/tki na przystąpienie do Projektu i akceptacją Regulaminu. Formularze zgłoszeniowe są dostępne na stronie internetowej Projektu oraz
    do pobrania w wersji elektronicznej i w Biurze Projektu.
  7. Rodzice/opiekunowie prawni podpisując formularze zgłoszeniowe są świadomi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności karnej, wynikającej z art. 297 § 1 Kodeksu karnego, za składanie nieprawdziwych oświadczeń, na podstawie których Kandydat/ka został/a zakwalifikowany/a do udziału w Projekcie.
  8. Wyrażenie deklaracji woli uczestnictwa w projekcie jest równoznaczne z podjęciem zobowiązania uczestnictwa w całym projekcie na który składają się: 40 godzin dydaktycznych podzielonych na 5 spotkań po 8 godzin jednorazowo oraz do uczestnictwa w Gali Końcowej w grudniu 2020 roku.

§4
Wsparcie realizowane w ramach Projektu

  1. W ramach Projektu Beneficjent przeprowadzi zajęcia w zakresie nauk technicznych (zwłaszcza automatyki i robotyki).
  2. Celem zajęć jest inicjowanie procesów twórczych poprzez stymulację intelektualną młodego pokolenia. Zainspirowanie do intelektualnego rozwoju młodego pokolenia powinno zainspirować do twórczego myślenia i rozwijania zainteresowań, pasji zwłaszcza w dziedzinie techniki, propagowaniu kultury innowacyjności.
  3. Zajęcia dla uczniów w ramach Projektu będą realizowane w formie zajęć pozalekcyjnych - warsztatów. Na ofertę Projektu składało się będzie 5 różnych bloków tematycznych:
    1. określanie i rozwiązywanie problemów technicznych,
    2. korzystanie z gotowych rozwiązań – Lego Mindstorms,
    3. tworzenie własnych rozwiązań (software) – projektowanie przy użyciu oprogramowaia AutoCAD oraz urządzeń do skanowania 3D,
    4. tworzenie własnych rozwiązań (hardware), w tym budowa maszyn CNC, drukarek 3D oraz części modułowych maszyn, urządzeń,
    5. tworzenie własnych rozwiązań – wydruk 3D poszczególnych elementów, złożenie, oprogramowanie i uruchomienie urządzenia/robota.
  4. Wszystkie organizowane w ramach Projektu zajęcia będą miały formułę zajęć grupowych po 4 do max 10 Uczestników.
  5. Zajęcia pozalekcyjne będą odbywały się w formie stacjonarnej na Wydziale Elektrycznym Politechniki Częstochowskiej.
  6. Jeden uczeń może uczestniczyć tylko raz w Projekcie.
  7. Realizowane zagadnienia merytoryczne i forma prowadzonych zajęć będą dostosowane do wieku i możliwości poznawczych uczniów z rozróżnieniem stopni zaawansowania technicznego poszczególnych uczestników.
  8. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z opracowanym przez Beneficjenta terminarzem zajęć i harmonogramem dziennym, przekazanym do wiadomości Szkół biorących udział w Projekcie.
  9. Zajęcia będą prowadzone z uwzględnieniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn, dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
  10. Beneficjent dokona oceny wzrostu kompetencji Uczestników/czek Projektu. Weryfikacja nabytych kompetencji będzie odbywała się zgodnie z opisem w § 7 pkt 4.
  11. Zajęcia zostaną przygotowane i przeprowadzone przez pracowników naukowych i dydaktycznych PCz, w ramach rozwoju trzeciej misji uczelni. Osoby prowadzące zajęcia posiadają odpowiednie kompetencje i doświadczenie w przygotowaniu oraz realizacji zajęć w zakresie, którego Projekt dotyczy.
  12. Uczestnicy/czki Projektu otrzymają wszystkie materiały niezbędne do realizacji zajęć nieodpłatnie.
  13. Beneficjent pokryje wszystkim Uczestnikom zamieszkałym poza terenem Częstochowy koszt dojazdu na zajęcia organizowane na terenie PCz. Dojazd oraz powrót z zajęć warsztatowych jest możliwy po zgłoszeniu przez grupę takiej potrzeby.
  14. Beneficjent zapewnia ubezpieczenie NW dla wszystkich Uczestników w czasie trwania zajęć oraz w czasie podróży na zajęcia i powrót po zajęciach zgodnie z warunkami ubezpieczenia.
  15. Opiekę nad Uczestnikami sprawują wyznaczeni przez Dyrekcję opiekunowie grup z ramienia Szkoły. Opiekun jest odpowiedzialny za czuwanie nad bezpieczeństwem Uczestników w całym toku realizacji zajęć w ramach Projektu. Liczba opiekunów wydelegowanych ze Szkoły powinna odpowiadać liczbie grup zakwalifikowanych do Projektu (minimalna ilość opiekunów wydelegowanych ze Szkoły - 1 opiekun).
  16. Każdy Uczestnik Projektu ma zapewnione wyżywienie – obiad i poczęstunek oraz napoje w dniu realizacji zajęć.
  17. Beneficjent nie ponosi odpowiedzialności za zniszczone lub zgubione wartościowe przedmioty, które Uczestnik przynosi ze sobą na zajęcia.
  18. Za ewentualne szkody materialne dokonane przez Uczestnika w sposób celowy, zaplanowany lub jeżeli szkody te powstaną w toku zajęć w ramach Projektu (np. zniszczenia urządzeń, sprzętów), ale wbrew regulaminowi zajęć, wbrew woli osób prowadzących lub prawnie odpowiadających za Uczestnika (np. opiekunowie z ramienia Szkoły) odpowiedzialność materialną ponoszą Rodzice/Opiekunowie Prawni Uczestnika.

§5
Rekrutacja

  1. Rekrutacja do Projektu będzie prowadzona w okresie 20.02.2019 – 30.04.2019r.
  2. W przypadku nieosiągnięcia wymaganej liczby Kandydatów w rekrutacji, zostanie ona wydłużona do momentu zrekrutowania wszystkich Kandydatów/tek Projektu, lub zostaje ogłoszona rekrutacja uzupełniająca.
  3. Informacje o Projekcie zostaną przekazane do: Urzędu Miasta Częstochowa oraz do Szkół. Informacje o Projekcie oraz okresie trwania naboru zamieszczone będą na stronie internetowej Projektu.
  4. Rekrutacja do Projektu będzie odbywała się wyłącznie za pośrednictwem Szkół. Zgłoszenia uczniów chętnych do udziału w Projekcie będą dokonywały Szkoły.
  5. W ramach Projektu Szkoła może zgłosić jedną lub więcej grup (1 grupa – 8 - 10 osób). Szkoła może zgłaszać wyłącznie pełne (tj. 8 - 10 osobowe) grupy. Grupy liczące mniejszą bądź większą liczbę kandydatów nie będą podlegały ocenie formalnej i zostaną odrzucone.
  6. Szkoły, w okresie trwania naboru, składają kompletną dokumentację rekrutacyjną do miejsca prowadzenia naboru, tj. Biura Projektu: Politechnika Częstochowska, Wydział Elektryczny, ul Armii Krajowej 17, pok. B238 (składanie dokumentów w godz.: 12:00-15:00). W przypadku innych terminów należy je ustalać indywidualnie poprzez email projektu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  7. Dokumenty, które wpłyną do Biura projektu po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie formalnej.
  8. Dokumenty rekrutacyjne muszą być złożone przez Szkoły wyłącznie w formie kolorowych wydruków (nagłówek i stopka), wypełnionych w formie elektronicznej bądź odręcznej. Wszystkie dokumenty muszą zostać opatrzone czytelnym podpisem w miejscu do tego przeznaczonym. Dopuszczalne jest złożenie dokumentacji rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty tradycyjnej/kurierskiej.
  9. Dokumenty rekrutacyjne muszą być złożone w sposób uporządkowany – jeżeli Szkoła zgłasza więcej niż jedną grupę, każda zgłaszana grupa powinna być wyraźnie wyodrębniona (np. koszulką, skoroszytem itp.) oraz składać się z listy zbiorczej i dołączonych do niej formularzy wszystkich zgłaszanych w ramach grupy kandydatów – zgodnie z kolejnością podaną na liście.
  10. Niedopuszczalne jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych jedynie w formie elektronicznej (np. skanów dokumentu za pośrednictwem poczty email, linku do internetowych dysków itp.).
  11. Niedopuszczalna jest edycja wzorów formularzy polegająca na usunięciu bądź modyfikacji części zawartych w nich treści (np. logotypów, rubryk).
  12. Szkoła w terminie ogłoszonym dla danego naboru, składa w Biurze Projektu następujące dokumenty: formularz zgłoszeniowy Szkoły do Projektu wraz z listą Kandydatów (załącznik nr 1 a) oraz formularze zgłoszeniowe wszystkich Uczniów wpisanych do grupy (załącznik nr 1 b),
  13. Kwalifikacji Uczestników do Projektu dokona dwuosobowa Komisja Rekrutacyjna, w skład której wejdą: Kierownik Projektu oraz Zastępca Kierownika Projektu.
  14. W procesie wyłonienia Uczestników Projektu spośród Kandydatów obowiązywać będą następujące kryteria rekrutacyjne formalne:
    1. czy formularz rekrutacyjny został wypełniony poprawnie oraz podpisany przez rodzica/opiekuna prawnego Kandydata/tki,
    2. czy formularz jest kompletny, tj. został wypełniony we wszystkich przeznaczonych do tego miejscach i czy zawiera załączoną kserokopię orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (jeżeli dotyczy),
    3. czy Kandydat/ka swoim wiekiem nie przekracza górnej i dolnej granicy wieku ustalonej dla grupy docelowej, tj. 15-19 r. ż. (decyduje stan na dzień złożenia dokumentów w miejscu naboru),
    4. czy Szkoła w sposób określony w § 5 pkt. 6, 8, 9 oraz 12 zgłosiła minimum 1 grupę składającą się z 8 - 10 uczniów spełniających kryteria rekrutacyjne formalne.
    5. w jaki sposób Kandydat/ka wypełnił/a pre-ankietę dotyczącą chęci udziału w Projekcie,
    6. czy Kandydat/ka jest nieaktywny/a na rynku pracy (czy jest uczniem/ uczennicą).
  15. W ramach naboru udział Kandydatów/tek Projektu będzie prowadzony z zachowaniem równości szans i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn.
  16. Głównym kryterium kwalifikacji do Projektu w ramach naboru będzie kolejność zgłoszeń. Przez kolejność zgłoszeń rozumie się kolejność wpływu (datę i godzinę) pełnego kompletu dokumentów rekrutacyjnych do Biura Projektu. W przypadku dokumentów wysłanych za pośrednictwem poczty tradycyjnej/ kurierskiej za moment wpływu zgłoszenia uczniów Szkoły do Projektu uznaje się termin wpływu dokumentów do właściwego miejsca prowadzenia rekrutacji.
  17. Komisja Rekrutacyjna na podstawie złożonej przez Szkoły dokumentacji sporządza listę Kandydatów zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. W przypadku zgłoszenia większej liczby Kandydatów od liczby dostępnych miejsc w Projekcie powstaną listy rezerwowe.
  18. Od decyzji Komisji Rekrutacyjnej Szkołom i Kandydatom nie przysługuje odwołanie. Złożone w ramach naboru dokumenty rekrutacyjne nie podlegają zwrotom.
  19. W przypadku rezygnacji Szkoły, której uczniowie zostali zakwalifikowani do udziału w Projekcie bądź niespełnienia przez Szkołę wymogów Beneficjenta, o których mowa w pkt. 22, miejsce Uczniów zakwalifikowanej Szkoły mogą zająć uczniowie Szkoły znajdującej się na liście rezerwowej. Przy kwalifikowaniu grup z listy rezerwowej do udziału w Projekcie obowiązuje zasada kolejności zgłoszeń.
  20. Wyniki rekrutacji do Projektu zostaną przekazane Szkołom biorącym udział w procesie rekrutacji drogą e-mailową.
  21. Szkoły, których Kandydaci/tki zostaną zakwalifikowani/e do udziału w Projekcie, są zobowiązane do zawarcia z Beneficjentem porozumienia współpracy zgodnie ze wzorem przygotowanym przez Beneficjenta.
  22. Kandydaci/tki zakwalifikowani/e do udziału w Projekcie, zobowiązani/e są złożyć następujące dokumenty:
    1. oświadczenie Uczestnika Projektu (załącznik nr 2),
    2. oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 3),
    3. oświadczenie dotyczące udostępnienia wizerunku Uczestnika do przetwarzania w czasie realizacji Projektu (załącznik nr 4).
    Powyższą dokumentację Szkoły zobowiązane są zebrać od Uczniów i dostarczyć na adres Biura Projektu w terminie do 7 dni kalendarzowych przed zaplanowanym terminem zajęć dydaktycznych.
  23. Niedopełnienie obowiązku uzupełnienia dokumentacji wskazanej w §5 pkt.22 przez Kandydata/kę zakwalifikowanego/zakwalifikowanej do Projektu jest jednoznaczne z jego/jej rezygnacją z udziału w Projekcie.
  24. W przypadku rezygnacji Uczestnika/czki z udziału w Projektu przed rozpoczęciem zajęć Dyrekcja Szkoły zobowiązana jest wskazać na jego miejsce Kandydata/kę spełniającego/spełniającą kryteria udziału w Projekcie i złożyć zaktualizowaną listę zbiorczą zgłaszanych Uczniów w ramach grupy wraz z pismem wyjaśniającym kogo dokładnie (imiona i nazwiska) dotyczy zmiana. Uczeń/Uczniowie, wskazani przez Szkołę zobowiązani są uzupełnić dokumentację Uczestnika/czki wskazaną w §5 pkt. 22, najpóźniej do 3 dni przed rozpoczęciem zajęć, do których został/a zakwalifikowany/a.

§6
Obowiązki Uczestnika/czki Projektu

  1. Uczestnik/czka Projektu zobowiązuje się do:
    1. udziału w całym cyklu zajęć przewidzianych do realizacji dla danej grupy w ramach Projektu, wg wskazanego dla niego terminarza,
    2. respektowania ustalonego porządku zajęć obejmującego m. in.: wykonywanie poleceń osób prowadzących zajęcia, nie opuszczania bez zgody i nadzoru Opiekuna sal wykładowych i budynku w trakcie realizacji zajęć, nie korzystania z urządzeń elektronicznych (np. telefonów) w trakcie realizacji zajęć, spożywanie posiłków wyłącznie w porach do tego wyznaczonych,
    3. udziału w badaniu wzrostu kompetencji,
    4. punktualnego i aktywnego uczestnictwa w zajęciach realizowanych w ramach Projektu,
    5. poszanowania mienia udostępnionego mu na czas uczestnictwa w Projekcie i niezwłocznego informowania Prowadzących zajęcia o ewentualnych uszkodzeniach sprzętu/urządzeń udostępnionych w toku realizacji zajęć,
    6. składania podpisów na listach obecności na zajęciach, potwierdzeniach odbioru posiłków i materiałów szkoleniowych,
    7. bieżącego informowania Beneficjenta o wszystkich zdarzeniach mogących zakłócić dalszy jego udział w Projekcie, w tym przekazanie informacji o rezygnacji z udziału w Projekcie,
    8. zgłaszania wszystkich zmian zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym danych adresowych,
    9. niezwłocznego informowania Opiekuna o ewentualnych zaistniałych w toku realizacji zajęć nieszczęśliwych wypadkach (np. zranieniu).

§7
Zasady monitoringu i ewaluacji Projektu

  1. W ramach realizacji Projektu prowadzony jest bieżący monitoring działań zaplanowanych w harmonogramie Projektu.
  2. Beneficjent zobowiązany jest do pomiaru wskaźników realizacji celu Projektu. Pomiar wskaźników Projektu będzie następował w momencie rekrutacji do Projektu Uczestników, w trakcie trwania Projektu oraz na zakończenie realizacji Projektu.
  3. Beneficjent jest zobowiązany do monitorowania następujących wskaźników założonych w Projekcie:
    Wskaźniki rezultatu:
    1. liczba osób, które podniosły kompetencje w ramach działań uczelni wspartych z EFS;
    2. liczba uczniów, którzy podnieśli kompetencje w zakresie myślenia kreatywnego i krytycznego rozwiązywania problemów i działań innowacyjnych w ramach Projektu;
    3. liczba osób, które podniosły kompetencje w zakresie komunikowania się, współpracy i działania w zespołach projektowych w ramach Projektu;
    4. liczba zrealizowanych niekonwencjonalnych modułów zajęć służących nabywaniu przez młodzież kompetencji w zakresie komunikowania się, współpracy, myślenia kreatywnego i krytycznego, rozwiązywania problemów i działań innowacyjnych w ramach Projektu.
    Wskaźników produktu:
    1. liczba osób objętych kursami edukacyjnymi w ramach realizacji Trzeciej Misji Uczelni;
    2. liczba projektów opracowanych przez młodzież zebranych i zmontowanych w ramach grup warsztatowych Projektu;
    3. liczba zrealizowanych wystaw prezentujących projekty opracowane przez młodzież promujących zadania realizowane w ramach Projektu;
    4. liczba osób objętych szkoleniami/ doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych;
    5. liczba zrealizowanych gal prezentujących projekty opracowane przez młodzież promujących zadania realizowane w ramach Projektu;
    6. liczba stron internetowych wykonanych przez pracowników Projektu używanych do komunikacji między Uczniami, prezentacji projektów i innych;
    7. odsetek osób niepełnosprawnych objętych kursami edukacyjnymi w ramach realizacji Trzeciej Misji Uczelni;
    8. liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
    9. liczba projektów, w których sfinalizowano koszty racjonalnych uprawnień dla osób z niepełnosprawnościami;
    10. liczba podmiotów wykorzystujących technologie informacyjno – komunikacyjne (TIK);
    11. liczba opracowanych niekonwencjonalnych modułów zajęć służących nabywaniu przez młodzież kompetencji w zakresie komunikowania się, współpracy, myślenia kreatywnego i krytycznego, rozwiązywania problemów i działań innowacyjnych w ramach Projektu.
  4. Źródłami danych do pomiaru wskaźników wymienionych w §7 pkt. 3 będą:
    1. ankiety pomiaru kompetencji na rozpoczęcie i na zakończenie Projektu,
    2. zaświadczenia o ukończeniu zajęć, 
    3. protokoły z rekrutacji Uczestników Projektu,
    4. deklaracje uczestnictwa w Projekcie,
    5. dokumentacja zdjęciowo - filmowa,
    6. listy obecności,
    7. programy zajęć,
    8. listy wydanych certyfikatów.
  5. Powyższe informacje będą wykorzystywane do wywiązania się Beneficjenta z obowiązków sprawozdawczych z realizacji Projektu wobec Instytucji Pośredniczącej.

§8
Rezygnacja Uczestnika/czki lub skreślenie z udziału w Projekcie

  1. Uczestnik/czka Projektu może zrezygnować z udziału w Projekcie jedynie w wyniku ważnych i udokumentowanych zdarzeń losowych, dotyczących jego osoby, uniemożliwiających dalsze uczestnictwo w Projekcie.
  2. Beneficjent może wykluczyć Uczestnika/czkę Projektu z udziału w Projekcie w przypadkach:
    1. naruszenia przez Uczestnika/czkę Projektu postanowień niniejszego Regulaminu,
    2. rażącego naruszenia porządku organizacyjnego podczas zajęć,
    3. opuszczenia przez Uczestnika/czkę Projektu zajęć bez usprawiedliwienia,
    4. podania nieprawdziwych danych w dokumentach rekrutacyjnych.

§9
Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie od początku trwania projektu i obowiązuje do końca realizacji Projektu.
  2. Beneficjent zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  3. Kandydaci/tki do Projektu oraz ich rodzice/opiekunowie prawni potwierdzają zapoznanie się z Regulaminem i zobowiązanie do respektowania jego zasad składając podpis na formularzu rekrutacyjnym.
  4. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Projektu, w szkołach biorących udział w Projekcie oraz w Biurze Projektu.
  5. Integralną część Regulaminu stanowią następujące załączniki:
    1. załącznik 1a: formularz zgłoszeniowy Szkoły do Projektu;
    2. załącznik 1b: formularz zgłoszeniowy Kandydata/tki do Projektu;
    3. załącznik 2: oświadczenie Uczestnika Projektu;
    4. załącznik 3: oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych;
    5. załącznik 4: oświadczenie dotyczące udostępnienia wizerunku Uczestnika do przetwarzania w czasie realizacji Projektu;

Załączniki:

  1. Regulamin projektu;
  2. załącznik 1a: formularz zgłoszeniowy Szkoły do Projektu;
  3. załącznik 1b: formularz zgłoszeniowy Kandydata/tki do Projektu;
  4. załącznik 2: oświadczenie Uczestnika Projektu;
  5. załącznik 3: oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych;
  6. załącznik 4: oświadczenie dotyczące udostępnienia wizerunku Uczestnika do przetwarzania w czasie realizacji Projektu.
Ta strona używa ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki Ok, rozumiem.