„Odkrywca jest w każdym z nas – warsztaty z projektowania, budowania i programowania robotów”
Nr projektu: POWR.03.01.00-00-T239/18
Realizowanego w ramach
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020
§1
Postanowienia ogólne
- Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Projekt jest realizowany od dnia 15 listopada 2018 roku do dnia 15 grudnia 2020 roku.
- Celem Projektu jest inicjacja procesów twórczych poprzez stymulację intelektualną uczestników. Zachęta uczestników do intelektualnego rozwoju uczestników zainspiruje do twórczego myślenia, rozwijania zainteresowań, pasji w dziedzinie techniki, propagowania kultury innowacyjności. Projekt służy rozwijaniu kompetencji u uczestników poprzez: akwizycję społeczną i zawodową, poszerzanie wiedzy ogólnej i specjalistycznej oraz rozwój zainteresowań, pobudzenie aktywności edukacyjnej i kulturalnej, zapobieganie społecznemu wykluczeniu korzystając z najnowszych technologii.
§2
Słownik pojęć
Wyjaśnienie pojęć użytych w niniejszym regulaminie:
- Beneficjent (PCz) – Politechnika Częstochowska w Częstochowie.
- Projekt – „Odkrywca jest w każdym z nas – warsztaty z projektowania, budowania i programowania robotów", nr POWR.03.01.00-00-T239/18, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, Oś III: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
- Kierownik Projektu – osoba zarządzająca Projektem.
- Zastępca Kierownika Projektu – osoba wspierająca działania Kierownika Projektu oraz zarządzająca Projektem podczas nieobecności Kierownika Projektu.
- Komisja Rekrutacyjna – komisja powołana w celu przeprowadzenia kwalifikacji uczestników/czek do Projektu.
- Kandydat/ka – uczeń/uczennica deklarujący/a chęć przystąpienia do Projektu.
- Uczestnik/czka Projektu – osoba spełniająca wszystkie kryteria udziału w Projekcie i zakwalifikowana do udziału w nim.
- Szkoła – szkoły ponadpodstawowe z terenu całej Polski.
- Opiekun grupy – wydelegowany przez Szkołę czynny i posiadający uprawnienia pedagogiczne nauczyciel, który pełni zadania określone Regulaminem Projektu.
- Godzina dydaktyczna – jednostka zajęciowa równa 45 minutom zegarowym.
- Biuro Projektu – wyodrębnione w strukturze Politechniki Częstochowskiej miejsce pracy zespołu pracowników realizujących Projekt pn. „Odkrywca jest w każdym z nas – warsztaty z projektowania, budowania i programowania robotów”.
- EFS – Europejski Fundusz Społeczny.
- Strona internetowa Projektu – www.roboty.el.pcz.pl.
- Adres email projektu – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady rekrutacji i udziału w Projekcie.
§3
Warunki uczestnictwa w Projekcie
- Projekt skierowany jest do 240 uczniów uczęszczających do szkół ponadpodstawowych.
- Projekt jest realizowany jest w porozumieniu ze szkołami Uczestników. Rekrutacja odbywa się w porozumieniu ze szkołami Uczestników.
- Warunkiem uczestnictwa w Projekcie jest spełnienie kryteriów formalnych.
- O przystąpienie do Projektu mogą ubiegać się wszyscy uczniowie zgodnie z zasadami równości szans bez względu na płeć, niepełnosprawność, miejsce zamieszkania, kolor skóry, wyznanie itp.
- Przystąpienie ucznia/uczennicy do Projektu ma charakter dobrowolny i nieodpłatny.
- Kandydat/ka deklaruje wolę uczestnictwa w Projekcie składając: wypełniony formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 1b), który jest podpisany przez rodzica/opiekuna prawnego ucznia/uczennicy. Podpis rodzica/opiekuna prawnego na formularzu rekrutacyjnym jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody rodzica/ opiekuna prawnego Kandydata/tki na przystąpienie do Projektu i akceptacją Regulaminu. Formularze zgłoszeniowe są dostępne na stronie internetowej Projektu oraz
do pobrania w wersji elektronicznej i w Biurze Projektu. - Rodzice/opiekunowie prawni podpisując formularze zgłoszeniowe są świadomi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności karnej, wynikającej z art. 297 § 1 Kodeksu karnego, za składanie nieprawdziwych oświadczeń, na podstawie których Kandydat/ka został/a zakwalifikowany/a do udziału w Projekcie.
- Wyrażenie deklaracji woli uczestnictwa w projekcie jest równoznaczne z podjęciem zobowiązania uczestnictwa w całym projekcie na który składają się: 40 godzin dydaktycznych podzielonych na 5 spotkań po 8 godzin jednorazowo oraz do uczestnictwa w Gali Końcowej w grudniu 2020 roku.
§4
Wsparcie realizowane w ramach Projektu
- W ramach Projektu Beneficjent przeprowadzi zajęcia w zakresie nauk technicznych (zwłaszcza automatyki i robotyki).
- Celem zajęć jest inicjowanie procesów twórczych poprzez stymulację intelektualną młodego pokolenia. Zainspirowanie do intelektualnego rozwoju młodego pokolenia powinno zainspirować do twórczego myślenia i rozwijania zainteresowań, pasji zwłaszcza w dziedzinie techniki, propagowaniu kultury innowacyjności.
- Zajęcia dla uczniów w ramach Projektu będą realizowane w formie zajęć pozalekcyjnych - warsztatów. Na ofertę Projektu składało się będzie 5 różnych bloków tematycznych:
- określanie i rozwiązywanie problemów technicznych,
- korzystanie z gotowych rozwiązań – Lego Mindstorms,
- tworzenie własnych rozwiązań (software) – projektowanie przy użyciu oprogramowaia AutoCAD oraz urządzeń do skanowania 3D,
- tworzenie własnych rozwiązań (hardware), w tym budowa maszyn CNC, drukarek 3D oraz części modułowych maszyn, urządzeń,
- tworzenie własnych rozwiązań – wydruk 3D poszczególnych elementów, złożenie, oprogramowanie i uruchomienie urządzenia/robota.
- Wszystkie organizowane w ramach Projektu zajęcia będą miały formułę zajęć grupowych po 4 do max 10 Uczestników.
- Zajęcia pozalekcyjne będą odbywały się w formie stacjonarnej na Wydziale Elektrycznym Politechniki Częstochowskiej.
- Jeden uczeń może uczestniczyć tylko raz w Projekcie.
- Realizowane zagadnienia merytoryczne i forma prowadzonych zajęć będą dostosowane do wieku i możliwości poznawczych uczniów z rozróżnieniem stopni zaawansowania technicznego poszczególnych uczestników.
- Zajęcia będą odbywały się zgodnie z opracowanym przez Beneficjenta terminarzem zajęć i harmonogramem dziennym, przekazanym do wiadomości Szkół biorących udział w Projekcie.
- Zajęcia będą prowadzone z uwzględnieniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn, dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
- Beneficjent dokona oceny wzrostu kompetencji Uczestników/czek Projektu. Weryfikacja nabytych kompetencji będzie odbywała się zgodnie z opisem w § 7 pkt 4.
- Zajęcia zostaną przygotowane i przeprowadzone przez pracowników naukowych i dydaktycznych PCz, w ramach rozwoju trzeciej misji uczelni. Osoby prowadzące zajęcia posiadają odpowiednie kompetencje i doświadczenie w przygotowaniu oraz realizacji zajęć w zakresie, którego Projekt dotyczy.
- Uczestnicy/czki Projektu otrzymają wszystkie materiały niezbędne do realizacji zajęć nieodpłatnie.
- Beneficjent pokryje wszystkim Uczestnikom zamieszkałym poza terenem Częstochowy koszt dojazdu na zajęcia organizowane na terenie PCz. Dojazd oraz powrót z zajęć warsztatowych jest możliwy po zgłoszeniu przez grupę takiej potrzeby.
- Beneficjent zapewnia ubezpieczenie NW dla wszystkich Uczestników w czasie trwania zajęć oraz w czasie podróży na zajęcia i powrót po zajęciach zgodnie z warunkami ubezpieczenia.
- Opiekę nad Uczestnikami sprawują wyznaczeni przez Dyrekcję opiekunowie grup z ramienia Szkoły. Opiekun jest odpowiedzialny za czuwanie nad bezpieczeństwem Uczestników w całym toku realizacji zajęć w ramach Projektu. Liczba opiekunów wydelegowanych ze Szkoły powinna odpowiadać liczbie grup zakwalifikowanych do Projektu (minimalna ilość opiekunów wydelegowanych ze Szkoły - 1 opiekun).
- Każdy Uczestnik Projektu ma zapewnione wyżywienie – obiad i poczęstunek oraz napoje w dniu realizacji zajęć.
- Beneficjent nie ponosi odpowiedzialności za zniszczone lub zgubione wartościowe przedmioty, które Uczestnik przynosi ze sobą na zajęcia.
- Za ewentualne szkody materialne dokonane przez Uczestnika w sposób celowy, zaplanowany lub jeżeli szkody te powstaną w toku zajęć w ramach Projektu (np. zniszczenia urządzeń, sprzętów), ale wbrew regulaminowi zajęć, wbrew woli osób prowadzących lub prawnie odpowiadających za Uczestnika (np. opiekunowie z ramienia Szkoły) odpowiedzialność materialną ponoszą Rodzice/Opiekunowie Prawni Uczestnika.
§5
Rekrutacja
- Rekrutacja do Projektu będzie prowadzona w okresie 20.02.2019 – 30.04.2019r.
- W przypadku nieosiągnięcia wymaganej liczby Kandydatów w rekrutacji, zostanie ona wydłużona do momentu zrekrutowania wszystkich Kandydatów/tek Projektu, lub zostaje ogłoszona rekrutacja uzupełniająca.
- Informacje o Projekcie zostaną przekazane do: Urzędu Miasta Częstochowa oraz do Szkół. Informacje o Projekcie oraz okresie trwania naboru zamieszczone będą na stronie internetowej Projektu.
- Rekrutacja do Projektu będzie odbywała się wyłącznie za pośrednictwem Szkół. Zgłoszenia uczniów chętnych do udziału w Projekcie będą dokonywały Szkoły.
- W ramach Projektu Szkoła może zgłosić jedną lub więcej grup (1 grupa – 8 - 10 osób). Szkoła może zgłaszać wyłącznie pełne (tj. 8 - 10 osobowe) grupy. Grupy liczące mniejszą bądź większą liczbę kandydatów nie będą podlegały ocenie formalnej i zostaną odrzucone.
- Szkoły, w okresie trwania naboru, składają kompletną dokumentację rekrutacyjną do miejsca prowadzenia naboru, tj. Biura Projektu: Politechnika Częstochowska, Wydział Elektryczny, ul Armii Krajowej 17, pok. B238 (składanie dokumentów w godz.: 12:00-15:00). W przypadku innych terminów należy je ustalać indywidualnie poprzez email projektu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Dokumenty, które wpłyną do Biura projektu po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie formalnej.
- Dokumenty rekrutacyjne muszą być złożone przez Szkoły wyłącznie w formie kolorowych wydruków (nagłówek i stopka), wypełnionych w formie elektronicznej bądź odręcznej. Wszystkie dokumenty muszą zostać opatrzone czytelnym podpisem w miejscu do tego przeznaczonym. Dopuszczalne jest złożenie dokumentacji rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty tradycyjnej/kurierskiej.
- Dokumenty rekrutacyjne muszą być złożone w sposób uporządkowany – jeżeli Szkoła zgłasza więcej niż jedną grupę, każda zgłaszana grupa powinna być wyraźnie wyodrębniona (np. koszulką, skoroszytem itp.) oraz składać się z listy zbiorczej i dołączonych do niej formularzy wszystkich zgłaszanych w ramach grupy kandydatów – zgodnie z kolejnością podaną na liście.
- Niedopuszczalne jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych jedynie w formie elektronicznej (np. skanów dokumentu za pośrednictwem poczty email, linku do internetowych dysków itp.).
- Niedopuszczalna jest edycja wzorów formularzy polegająca na usunięciu bądź modyfikacji części zawartych w nich treści (np. logotypów, rubryk).
- Szkoła w terminie ogłoszonym dla danego naboru, składa w Biurze Projektu następujące dokumenty: formularz zgłoszeniowy Szkoły do Projektu wraz z listą Kandydatów (załącznik nr 1 a) oraz formularze zgłoszeniowe wszystkich Uczniów wpisanych do grupy (załącznik nr 1 b),
- Kwalifikacji Uczestników do Projektu dokona dwuosobowa Komisja Rekrutacyjna, w skład której wejdą: Kierownik Projektu oraz Zastępca Kierownika Projektu.
- W procesie wyłonienia Uczestników Projektu spośród Kandydatów obowiązywać będą następujące kryteria rekrutacyjne formalne:
- czy formularz rekrutacyjny został wypełniony poprawnie oraz podpisany przez rodzica/opiekuna prawnego Kandydata/tki,
- czy formularz jest kompletny, tj. został wypełniony we wszystkich przeznaczonych do tego miejscach i czy zawiera załączoną kserokopię orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (jeżeli dotyczy),
- czy Kandydat/ka swoim wiekiem nie przekracza górnej i dolnej granicy wieku ustalonej dla grupy docelowej, tj. 15-19 r. ż. (decyduje stan na dzień złożenia dokumentów w miejscu naboru),
- czy Szkoła w sposób określony w § 5 pkt. 6, 8, 9 oraz 12 zgłosiła minimum 1 grupę składającą się z 8 - 10 uczniów spełniających kryteria rekrutacyjne formalne.
- w jaki sposób Kandydat/ka wypełnił/a pre-ankietę dotyczącą chęci udziału w Projekcie,
- czy Kandydat/ka jest nieaktywny/a na rynku pracy (czy jest uczniem/ uczennicą).
- W ramach naboru udział Kandydatów/tek Projektu będzie prowadzony z zachowaniem równości szans i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn.
- Głównym kryterium kwalifikacji do Projektu w ramach naboru będzie kolejność zgłoszeń. Przez kolejność zgłoszeń rozumie się kolejność wpływu (datę i godzinę) pełnego kompletu dokumentów rekrutacyjnych do Biura Projektu. W przypadku dokumentów wysłanych za pośrednictwem poczty tradycyjnej/ kurierskiej za moment wpływu zgłoszenia uczniów Szkoły do Projektu uznaje się termin wpływu dokumentów do właściwego miejsca prowadzenia rekrutacji.
- Komisja Rekrutacyjna na podstawie złożonej przez Szkoły dokumentacji sporządza listę Kandydatów zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. W przypadku zgłoszenia większej liczby Kandydatów od liczby dostępnych miejsc w Projekcie powstaną listy rezerwowe.
- Od decyzji Komisji Rekrutacyjnej Szkołom i Kandydatom nie przysługuje odwołanie. Złożone w ramach naboru dokumenty rekrutacyjne nie podlegają zwrotom.
- W przypadku rezygnacji Szkoły, której uczniowie zostali zakwalifikowani do udziału w Projekcie bądź niespełnienia przez Szkołę wymogów Beneficjenta, o których mowa w pkt. 22, miejsce Uczniów zakwalifikowanej Szkoły mogą zająć uczniowie Szkoły znajdującej się na liście rezerwowej. Przy kwalifikowaniu grup z listy rezerwowej do udziału w Projekcie obowiązuje zasada kolejności zgłoszeń.
- Wyniki rekrutacji do Projektu zostaną przekazane Szkołom biorącym udział w procesie rekrutacji drogą e-mailową.
- Szkoły, których Kandydaci/tki zostaną zakwalifikowani/e do udziału w Projekcie, są zobowiązane do zawarcia z Beneficjentem porozumienia współpracy zgodnie ze wzorem przygotowanym przez Beneficjenta.
- Kandydaci/tki zakwalifikowani/e do udziału w Projekcie, zobowiązani/e są złożyć następujące dokumenty:
- oświadczenie Uczestnika Projektu (załącznik nr 2),
- oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 3),
- oświadczenie dotyczące udostępnienia wizerunku Uczestnika do przetwarzania w czasie realizacji Projektu (załącznik nr 4).
- Niedopełnienie obowiązku uzupełnienia dokumentacji wskazanej w §5 pkt.22 przez Kandydata/kę zakwalifikowanego/zakwalifikowanej do Projektu jest jednoznaczne z jego/jej rezygnacją z udziału w Projekcie.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika/czki z udziału w Projektu przed rozpoczęciem zajęć Dyrekcja Szkoły zobowiązana jest wskazać na jego miejsce Kandydata/kę spełniającego/spełniającą kryteria udziału w Projekcie i złożyć zaktualizowaną listę zbiorczą zgłaszanych Uczniów w ramach grupy wraz z pismem wyjaśniającym kogo dokładnie (imiona i nazwiska) dotyczy zmiana. Uczeń/Uczniowie, wskazani przez Szkołę zobowiązani są uzupełnić dokumentację Uczestnika/czki wskazaną w §5 pkt. 22, najpóźniej do 3 dni przed rozpoczęciem zajęć, do których został/a zakwalifikowany/a.
§6
Obowiązki Uczestnika/czki Projektu
- Uczestnik/czka Projektu zobowiązuje się do:
- udziału w całym cyklu zajęć przewidzianych do realizacji dla danej grupy w ramach Projektu, wg wskazanego dla niego terminarza,
- respektowania ustalonego porządku zajęć obejmującego m. in.: wykonywanie poleceń osób prowadzących zajęcia, nie opuszczania bez zgody i nadzoru Opiekuna sal wykładowych i budynku w trakcie realizacji zajęć, nie korzystania z urządzeń elektronicznych (np. telefonów) w trakcie realizacji zajęć, spożywanie posiłków wyłącznie w porach do tego wyznaczonych,
- udziału w badaniu wzrostu kompetencji,
- punktualnego i aktywnego uczestnictwa w zajęciach realizowanych w ramach Projektu,
- poszanowania mienia udostępnionego mu na czas uczestnictwa w Projekcie i niezwłocznego informowania Prowadzących zajęcia o ewentualnych uszkodzeniach sprzętu/urządzeń udostępnionych w toku realizacji zajęć,
- składania podpisów na listach obecności na zajęciach, potwierdzeniach odbioru posiłków i materiałów szkoleniowych,
- bieżącego informowania Beneficjenta o wszystkich zdarzeniach mogących zakłócić dalszy jego udział w Projekcie, w tym przekazanie informacji o rezygnacji z udziału w Projekcie,
- zgłaszania wszystkich zmian zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym danych adresowych,
- niezwłocznego informowania Opiekuna o ewentualnych zaistniałych w toku realizacji zajęć nieszczęśliwych wypadkach (np. zranieniu).
§7
Zasady monitoringu i ewaluacji Projektu
- W ramach realizacji Projektu prowadzony jest bieżący monitoring działań zaplanowanych w harmonogramie Projektu.
- Beneficjent zobowiązany jest do pomiaru wskaźników realizacji celu Projektu. Pomiar wskaźników Projektu będzie następował w momencie rekrutacji do Projektu Uczestników, w trakcie trwania Projektu oraz na zakończenie realizacji Projektu.
- Beneficjent jest zobowiązany do monitorowania następujących wskaźników założonych w Projekcie:
Wskaźniki rezultatu:- liczba osób, które podniosły kompetencje w ramach działań uczelni wspartych z EFS;
- liczba uczniów, którzy podnieśli kompetencje w zakresie myślenia kreatywnego i krytycznego rozwiązywania problemów i działań innowacyjnych w ramach Projektu;
- liczba osób, które podniosły kompetencje w zakresie komunikowania się, współpracy i działania w zespołach projektowych w ramach Projektu;
- liczba zrealizowanych niekonwencjonalnych modułów zajęć służących nabywaniu przez młodzież kompetencji w zakresie komunikowania się, współpracy, myślenia kreatywnego i krytycznego, rozwiązywania problemów i działań innowacyjnych w ramach Projektu.
- liczba osób objętych kursami edukacyjnymi w ramach realizacji Trzeciej Misji Uczelni;
- liczba projektów opracowanych przez młodzież zebranych i zmontowanych w ramach grup warsztatowych Projektu;
- liczba zrealizowanych wystaw prezentujących projekty opracowane przez młodzież promujących zadania realizowane w ramach Projektu;
- liczba osób objętych szkoleniami/ doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych;
- liczba zrealizowanych gal prezentujących projekty opracowane przez młodzież promujących zadania realizowane w ramach Projektu;
- liczba stron internetowych wykonanych przez pracowników Projektu używanych do komunikacji między Uczniami, prezentacji projektów i innych;
- odsetek osób niepełnosprawnych objętych kursami edukacyjnymi w ramach realizacji Trzeciej Misji Uczelni;
- liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
- liczba projektów, w których sfinalizowano koszty racjonalnych uprawnień dla osób z niepełnosprawnościami;
- liczba podmiotów wykorzystujących technologie informacyjno – komunikacyjne (TIK);
- liczba opracowanych niekonwencjonalnych modułów zajęć służących nabywaniu przez młodzież kompetencji w zakresie komunikowania się, współpracy, myślenia kreatywnego i krytycznego, rozwiązywania problemów i działań innowacyjnych w ramach Projektu.
- Źródłami danych do pomiaru wskaźników wymienionych w §7 pkt. 3 będą:
- ankiety pomiaru kompetencji na rozpoczęcie i na zakończenie Projektu,
- zaświadczenia o ukończeniu zajęć,
- protokoły z rekrutacji Uczestników Projektu,
- deklaracje uczestnictwa w Projekcie,
- dokumentacja zdjęciowo - filmowa,
- listy obecności,
- programy zajęć,
- listy wydanych certyfikatów.
- Powyższe informacje będą wykorzystywane do wywiązania się Beneficjenta z obowiązków sprawozdawczych z realizacji Projektu wobec Instytucji Pośredniczącej.
§8
Rezygnacja Uczestnika/czki lub skreślenie z udziału w Projekcie
- Uczestnik/czka Projektu może zrezygnować z udziału w Projekcie jedynie w wyniku ważnych i udokumentowanych zdarzeń losowych, dotyczących jego osoby, uniemożliwiających dalsze uczestnictwo w Projekcie.
- Beneficjent może wykluczyć Uczestnika/czkę Projektu z udziału w Projekcie w przypadkach:
- naruszenia przez Uczestnika/czkę Projektu postanowień niniejszego Regulaminu,
- rażącego naruszenia porządku organizacyjnego podczas zajęć,
- opuszczenia przez Uczestnika/czkę Projektu zajęć bez usprawiedliwienia,
- podania nieprawdziwych danych w dokumentach rekrutacyjnych.
§9
Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie od początku trwania projektu i obowiązuje do końca realizacji Projektu.
- Beneficjent zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- Kandydaci/tki do Projektu oraz ich rodzice/opiekunowie prawni potwierdzają zapoznanie się z Regulaminem i zobowiązanie do respektowania jego zasad składając podpis na formularzu rekrutacyjnym.
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Projektu, w szkołach biorących udział w Projekcie oraz w Biurze Projektu.
- Integralną część Regulaminu stanowią następujące załączniki:
- załącznik 1a: formularz zgłoszeniowy Szkoły do Projektu;
- załącznik 1b: formularz zgłoszeniowy Kandydata/tki do Projektu;
- załącznik 2: oświadczenie Uczestnika Projektu;
- załącznik 3: oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych;
- załącznik 4: oświadczenie dotyczące udostępnienia wizerunku Uczestnika do przetwarzania w czasie realizacji Projektu;
Załączniki:
- Regulamin projektu;
- załącznik 1a: formularz zgłoszeniowy Szkoły do Projektu;
- załącznik 1b: formularz zgłoszeniowy Kandydata/tki do Projektu;
- załącznik 2: oświadczenie Uczestnika Projektu;
- załącznik 3: oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych;
- załącznik 4: oświadczenie dotyczące udostępnienia wizerunku Uczestnika do przetwarzania w czasie realizacji Projektu.